Newsletter

Συμπληρώστε το e-mail σας και διαβάστε το καθημερινό newsletter από το dictyo.gr
  
  
  
Τρίτη, 17 Οκτωβρίου 2017 09:58

Τρεις μαθητές στο νοσοκομείο από την επικίνδυνη νέα “μόδα” με τη ναφθαλίνη


Στο νοσοκομείο κατέληξαν τρεις μαθητές με συμπτώματα δηλητηρίασης, καθώς οι επιθέσεις με ναφθαλίνη σε σχολεία της πόλης συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.
Η τοπική εφημερίδα «Συνείδηση» αποκάλυψε ότι 13χρονη μαθήτρια Γυμνασίου ένιωσε έντονη αδιαθεσία και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Αγρινίου την περασμένη Τρίτη, έπειτα από εισπνοή ναφθαλίνης.
Μάλιστα, το κορίτσι νοσηλεύθηκε για 24 ώρες, καθώς οι γιατροί διέγνωσαν δηλητηρίαση.

 

Οι γονείς της μαθήτριας κατήγγειλαν ότι την ίδια ημέρα μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο τουλάχιστον άλλοι δύο μαθητές του ίδιου σχολικού συγκροτήματος, με αντίστοιχα συμπτώματα από ναφθαλίνη.
Σύμφωνα με τη «Συνείδηση», ο Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αγρινίου πραγματοποιεί σειρά επαφών με τους Διευθυντές των σχολικών συγκροτημάτων της περιοχής προσπαθώντας να δώσει λύση σε αυτό το φαινόμενο με τη ρίψη ναφθαλίνης στα σχολεία της πόλης.
Διαβάστηκε 190 φορές

E-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Εκπαιδευτικά Νέα